Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T17:47:28+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu cred că prin respect poţi arăta foarte multe lucruri persoanelor din jurul tău.
În primul rând, respectul faţă de oameni îţi arată cât de educat eşti. Şi se ştie destul de bine că cei şapte ani de acasă sunt baza.
În al doilea rând, atâta timp cât respecţi, eşti şi tu respectat. Multă lume vorbeşte cu tine dacă eşti respectuos, dacă dai dovadă de bun simţ .. nu dacă eşti măgat.
În concluzie, nu lăsa orice alt factor să te influenţeze. Respectă şi vei fi respectat.
53 3 53
2014-01-20T18:09:54+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cuvantul respect inseamna atat de multe lucruri si poate influenta viata oricarei persoane, de aceea e important sa stim cum trebuie abordata aceasta problema.Eu consider ca totul porneste de la noi, ca noi putem luam decizii care sa ne influenteze mai apoi viata, in bines au in rau, de aceea sustin ca respectul de sine se afla pe primul loc. Acest tip de respect este unul care poate genera, asa cum am spus si mai devreme, o viata armonioasa, dar si nevroze, dezamagiri ori subestimari, pe de alta parte.

19 4 19