Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T23:39:05+03:00
Prezent continuu, dacă acţiunea are loc ACUM.
I'm sleeping. ACUM dorm.
Prezent simplu, dacă acţiunea are loc deobicei, cu adverbe.
I sleep every night.
Înţelegi?
2014-04-29T23:45:50+03:00
Prezent continuu, actiunea are loc acum.
I eat a sandwich.- Mananc un sandvis. ACUM.
Prezent simplu, insotit de adverbe.
I eat a sandwich every day.- Mananc un sandvis in fiecare zi. Dupa every acela iti dai seama daca e prezent simplu.
Sper ca te-am ajutat. Succes !