Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T22:57:01+03:00
1. Mihai conduce atacul armatei romane impotriva turcilor dirijati de la distanta de Pasa Hassan si ii pune pe fuga.
2. Mihai il zareste pe Hassan si porneste spre el infruntand armia turceasca.
3.Hassan vede cum voievodul se indreapta spre el.
5.Mihai Viteazul ii striga pasei sa ramana pentru a discuta.
6.Pasa fuge ingrozit de imaginea crunta a domnitorului roman.
7. Voievodul ii cere sa se confrunte intr-o lupta deschisa.
8. Pasa isi inteteste ingrozit fuga.
9.Pasa isi smulge vesmantul,ingrozit ca nu poate alerga mai iute.
10.Pasa scapa in tabara turceasca.

SPER CA TE-AM AJUTAT !!! Il notezi ca cel mai bun raspuns,te rog?
5 5 5
2014-04-29T23:00:21+03:00
Voda este zarit trecand calare. 
turcimea fuge speriata.
hassn iida porunca lui mihnea sa-l incolteasca pe mihai.
hassan e negru de suparare deoarece mihai a descoperit strategia.
mihai doreste sa vorbeasca cu pasa dar acesta fuge.
pasa de frica i se pare ca hainele il tin in loc.
spahii il salveaza pe pasa.