Răspunsuri

2014-04-29T22:43:31+03:00
Figura de stil este comparatie , deoarece este ''ca o faclie '' ca ce este ? Ca o faclie !
asta stiu si eu ca e o comparatie
argumentati comparatia in 2 enunturi
Tu ai intrebat ce figura este ! Eu ti-am spus !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T22:45:25+03:00
Este comparatie
 Comparatia "dascal drept ca o faclie" are rolul de a demonstra calitatile si principiile dacsalului. Asta inseamna ca este un profesor corect, integru,care spune mereu adevarul si respecta regulile intocmai. De asemenea, comparatia poate arata si oanumita trasatura fizica,aceea a pozitiei corpului: sta drept si respectabil.

1 5 1