Răspunsuri

2014-04-29T22:29:39+03:00
Trei baieti au mers cu noi la munte.
Bunica ta are noua flori foarte frumoase in gradina.
Colega mea a reusit sa rezolve cinsprezece probleme.
Am cumparat optsprezece mere pentru familia mea.

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T22:29:55+03:00
Am imprumutat trei carti de  la biblioteca
am cumparat noua mere
ca tema avem de rezolvat cincisprezece exercitii la matematica
Mihai a facut optsprezece ture de bazin
3 5 3