Selectati din textetele de mai jos imbinarile substantiv+atribut adjectival
A)Noaptea visam scoala:un palat mare,mare si frumos,ca in basme cu porti de fier,cu geamlicuri,cu usi de clestar,cu ziduri vopsite ca niste icoane.
B)Prin plopii tremuratori strabatu un freamat prelung.
C)Pe urma avem,sa trecem prin livezi si prinlivezi si prin dumbrava BUCIUMENILOR,si indata dam de casuta bunicilor.

2

Răspunsuri

2014-04-29T22:24:25+03:00
Un palat mare
ziduri vopsite

plopii tremuratori
freamat prelung

la textul C sunt ATR substantivale



Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T22:32:08+03:00
A)palat mare,palat frumos,porti de fier,ziduri vopsite.
b)plopi tremuratori,freamat prelung.
c)nu sunt prezente astfel de imbinari :)