Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T17:41:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
După părerea mea rolul mass media în informarea tinerilor poate dăuna.
În primul rând, tineretul face tot ce se aude ori la televizor, ori în reclamele şi ştirile de pe internet şi în diverse locuri. S-a ajuns în timpul în care tineretul se ghidează mai mult după aceste '' îndrumări '' decât după nişte sfaturi de la prieteni sau de la familie.
În al doilea rând, nu ştii de la ce să te mai aştepţi. Internetul a devenit mai important decât orice altceva .. vieţile au început să dispară şi se trăieşte doar virtual.
În concluzie, dacă vrei să faci ceva-n viaţă .. ghidează-te după destin, sfaturi şi muncă .. nu după mass media.
65 3 65
2014-01-20T18:11:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In  primul  rand  rolul  mass-media  joaca  un  rol  important  in  informarea  si  instruirea.Deoarece  consider  ca  e  vital  in  informarea  tinerilor  sa   se  faca  in  mod  obiectiv  si  cu   multa  scrupulozitate.  In  al  doilea  rand  mass-media  e  responsabila  de  formarea  personalitatii.  Din  punct  de  vedere  al  informarii  tinerilor  mass-media  trebuie  sa  contina  aspecte  de  ordin  cultural,  moral,  stiintific.Asa  dar  consider  ca  mass-media  nu  face  altceva  decat  sa  promoveze  non-valori.In  concluzie  activitatea  mass-media  trebuie  sa  reflecte  asupra  promovarii  si  furnizarii  de  informatii  cu  caracter  licentios.
33 3 33