Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T21:50:46+03:00
A+b=162
a:b=2 rest 3
a=2b+3
2b+3+b=162
3b=159
b=53
a=106+3=109
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-04-29T21:54:31+03:00
A.I____I____I+3
b.I____I

Suma este 162 . Aflam suma partilor egale :
 162-3=159
 159:3=53 ( numarul b )
 53x2+3=109 ( numarul a )

Verificare : 109+53=162

=================================================================
a+b=162
a:b=2 rest 3⇒a=2b+3
2b+3+b=162
3b=159
b=53
a=2x53+3
a=109
1 5 1