Cei 784 de rulmenti produsi n intr-o singura zi trebuie ambalati in cutii a cate 8 rulmenti . Cate cutii vor fi necesare pentru ambalare rulmetilor in timp de 15 zile , daca zilnic se impacheteaza acelasi numar de rulmenti ? DARin 18 zile ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T21:03:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca sunt 784 rulmenti ⇒
784:8=98 cutii/zi
98X15=1470 cutii pt 15 zile
98X18=1764 cutii pt 18 zile
16 4 16
2014-04-29T21:03:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
784:8=98 de cutii
98*15=1470 de cutii sunt necesare in 15 zile
98*18=1764 de cutii sunt necesare in 18 zile

*- inmultit
6 5 6