Sunt cu Da sau Nu cine stie ?

In enuntul ,, S-a clasat pe al douazecelea loc '' este scris corect ? Da sau nu ?
Numeralele cardinale de la unu la nouazeci au atat valoare substantivala cat si valoare adjectivala ?> Da sau Nu ?
Functia sintactica a numeralului cardinal din enuntul ,, Discutam despre doi dintre ei '' este de atribut ?
Numeralul din enuntul Ieri a cumparat doua carti de aventuri indeplineste functia de sintactica de atribut
Numeralul din prpozitia Stefan este al doilea la catalog se afla in cazul nominativa ?


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T20:59:15+03:00
1.da
2.da
3.nu,este complement
4.la fel ca la 3
5.da
Cu multa placere!:*
:*
La 4 este atribut.scuzeee
:**8
Mersi :*
2014-04-29T21:00:11+03:00
La prima intrebare Da,la a doua Da,la a treia Nu,la a patra Nu si la ultima Da
1 4 1