Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T20:56:40+03:00
Notezi latimea cu x si lungimea cu 3x.
2*x + 2*3x = 800
8x = 800
x = 100
Deci latimea este 100 si lungimea 300.
2014-04-29T21:01:16+03:00

 P dreptunghi =800 m
latimea de 3 ori mai mica decat Lungimea
----------------------------------------------------------------
L,l  ?
Aflam semiperimetrul

800:2=400m(Semiperimetrul)
Sp=400m(L+l)
l I---I           }400   
LI---I---I---I   }

400:4=100m latimea
100x3=300 m Lungimea



2 3 2