Daca o carte costa 12 lei, un profesor poate cumpara 8 carti .Cate carti de acelasi fel poate cumpara cu aceeasi suma , daca pretul a devenit 16 lei ? FOLOSITI REGULA DE 3 SIMPLA ! VA ROG MULT SA MA AJUTATI ! AM NEVOIE URGENT !!!

2

Răspunsuri

2014-04-29T20:41:52+03:00
12 lei .......... 8 carti
16 lei .......... x carti
8*12=x*16
x=96/16
x=6
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T20:42:06+03:00
8 carti ................................12 lei
x carti..................................16lei                         proportionalitate inversa

8 * 12 = x * 16

x= 96/16 = 6 carti