toate solutiile piticuta...adica stii cgenul ala de probleme cu de ex macar 3 cazuri?
da
deci iiti fac trwi moduri ok
cate cazuri sunt pitica pe alea mi le dai...adica fa ...pana unde se opresc cazurile
multumesc

Răspunsuri

2014-04-29T20:11:54+03:00
USOR! :)
a cel mai mic nr
a+1 al doilea 
a+2 al treilea
a+a+1+a+2=15
3a+3=15
3a=15-3=12
a=12:3
a=4
b=5
c=6
Asta e una! :) iti mai dau?
uf...bine
a cel mai mic nr
a+1 al doilea
a+2
a+3
a+4
a+a+1+a+2+A+3+A+4=15
5a+ 10=15
5a=15-10=5
a=5:5
a=1
nr sunt:1,2,3,4,5
a+a+1=15
2a+1=15
2a=15-1
2a=14
a=14:2
a=7
a+1=8
melci :*
cu placere...oricand! :)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-29T20:17:58+03:00
A+a+1+a+2=15
3a+3=15
3a=15-3
3a=12
a=12:3
a=4 (primul numar)
a+1=5 (al doilea numar)
a+2=6 (al treilea numar)
proba:4+5+6=15

cu 2 numere

a+a+1=15
2a+1=15
2a=15-1
2a=14
a=14:2
a=7 (primul numar)
a+1=8 (al doilea numar)

si cu 5 numere

a+a+1+a+2+a+3+a+4=15
5a+10=15
5a=15-10
5a=5
a=5:5
a=1( primul)
a+1=2 (al doilea)
a+2=3 (al treilea)
a+3=4 (al patrulea)
a+4=5 (al cincilea)