Răspunsuri

2014-04-29T20:05:07+03:00
De exemplu iarna,cand ingheata apa,apoi se topeste primavara. ;)
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T22:04:12+03:00
Cel mai la indemana exemplu este termometrul cu lichid. Este format dintr-un balon prevazut cu un tub in care se gaseste un lichid. Prin incalzire se dilata si sticla si lichidul dar datorita faptului ca lichidul se dilata mai mult, acesta se ridica in tub!
Succes!
10 4 10