Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T20:06:42+03:00
Vrei sa tio dau gata facuta sau sa.ti spun cum sa o faci?
2014-04-29T20:10:34+03:00
Pentru ca autorul face referire la viata rurala,personajele sunt si ele prezentate in mediul lor de viata,creandu-li-se un decor tipic. Datorita acestui lucru opera are si elemente proprii de oralitate,fapt care-I confera un caracter spontan uneori viu.
Prin toate cele prezentate se poate dovedi ca opera literara Popa Tanda se incadreaza in notele definitorii ale speciei literare numita nuvela.
profa a zis sa ne uitam la figuri de stil please