Răspunsuri

2014-04-29T19:43:30+03:00
Cerul senin ne priveste de sus. Curcubeul multicolor a aparut dupa incetarea ploii. Copacii padurii sunt verzi Prietenul obosit a fost la mare. Trandafirul imbobocit i l-am daruit acelei fete.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T19:45:37+03:00
El a cumparat patru mingi.
 Cerul senin ne incinta cu prospetimea sa.
I-am daruit mamei o floare multicolora.
Sufletul padurii sufera dupa o vreme buna.
De ce elevul obosit munceste?
participantul al unsprezecelea a castigat trofeul.
Primavara florile imbobocite infrumuseteaza parcurile.
3 4 3