Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T19:31:47+03:00
Este simplu : vezi cati atomi intra si calculeaza cati iti ies . aici rezulta Ca+2H2O=>Ca(OH)2 + H2
o molecula de oxigen are 2 atomi => 2x2=4
Multumesc frumos !
cu placere
dar am si eu o intrebare : am avut 41 de pcte si am tot 41 ce trebuie sa fac ca sa iau si eu puncte ?
ar fi trebuit sa primesti punctele
2014-04-29T19:31:52+03:00
Ca + 2 H2O = Ca(OH)2 + H

Multumesc Frumos !@
http://ru.webqc.org/balance.php?reaction=Ca+%2B+H2O+%3D+Ca(OH)2+%2B+H2
site-ul e foarte bun pt asa exercitii
mersi