Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T19:17:49+03:00
A vâna:
vânează
vânătoare
vânător
vânat
47 4 47
a vana - vanator , vanatoare , vanatoresc , vanat .
vana,vanator,a vana,vanatoreste,vanatoare,vanez,vanat
2014-04-29T19:19:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vanatoresc,vanator,vanatoare,
18 3 18