Alcatuieste propozitii in care substantivul printul sa fie subiect si sa se afle pe rand:
in interioru propozitiei;
la sfarsitul propozitiei;
va rog ajutati-ma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
multumesc!

2

Răspunsuri

2014-04-29T19:08:13+03:00
Acela este un print.
Vrei sa fii un print.
Tu esti un print chipes.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T19:38:54+03:00
In interiorul propozitiei:
Delicatesele sunt pentru print,el le-a cerut.
A aflat printul.
Sper ca te-am ajutat.Multa bafta! :*

2 5 2