Răspunsuri

2014-04-29T19:02:56+03:00
Prietenul meu,Andrei,este scund,are ochii caprui,blond. si tot asa
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T19:07:27+03:00
Prietenul meu are ochi caprui , parul putin ciufulit ,
culoarea parului este negru .
zambeste mai tot timpul ,este brunet
poarta aparat dentar culoarea verde si ochelari cu rama colorata
si poarta cel mai des  tenesi si o jacheta foarte misto.
p.s sper ca e bine
12 3 12