Ioana a citit o carte de 360 de pagini in doua saptamani.Aflati cate pagini a citit Ioana in fiecare saptamana , stiind ca in primele 7 zile a citit de 3 ori mai putin decat in urmatoarele 7 zile.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T18:44:54+03:00
A+b=360
a=b:3⇒3a=b
a+3a=360
4a=360
a=90
b=360-90
b=270
2014-04-29T19:26:04+03:00

360;3=120urmatoarele 7 zile{prima saptamana}
120ori 7=840a doua saptamana