√10·(√8-√18)-√14·(3√2-√50)
Va rog ajutati-ma!!! P.S:daca puteti adauga si o poza..Mersi

2
= √80-√180 - 3√27+√700 = 4√5-6√5-9√3+10√7 = -11√5+10√7.. (cred ca e bine.. :) )
de fapt, ultima nu este corecta, este asa : =-2√5-9√3+10√7 sorry :D...

Răspunsuri

2014-01-20T17:00:17+02:00
√10(√8-√18)-√14(3√2-√50)=
√10(2√2-3√2)-√14(3√2-5√2)=
-√5-4√7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T17:02:57+02:00
=√10(2√2-3√2)-√14(3√2-5√2)
=√10(-√2)-√14(-2√2)
=-√20+2√28
=-2√5+4√7
=2(2√7-√5)
1 5 1