Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-29T18:19:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Alimente-cirese,caise,piersici,budinca,omleta
transport maritim-marimar,mal,capitan,pirati,pacific,dunare,punte,atlantic,santa maria....

3 4 3
2014-04-29T18:20:56+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Alimente: paine, apa, fructe, etc.
transport maritim: vapoare, barci,..
sper k ai inteles.. poti sa mai adaugi si altele
alimente- piine , cereale , biscuiti , .................
transport maritim - capitan , pirat , .....................