Adaugati substantive cu valoare adverbiala urmatoarelor adjective pentru a obtine forme expresive ale superlativului absolut:
Ex: frumoasa foc
singur...
indragostit...
beat....
racit...
adormit...
sarat...
inghetat...
curat...
gol...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T18:06:11+03:00
Singur cuc ; indragostit  lulea ; beat crita ; racit ( la asta nu am stiut ) ; adormit bustean ; sarat ( nu am stiut ) ; ingetat  bocna ; curat luna ; gol pusca
14 4 14
2014-04-29T18:11:33+03:00
O competare ar fi: Racit cobza si Sarat (Nu stiu)
11 3 11