Răspunsuri

2014-04-29T17:47:54+03:00
Iti da doar A la puterea 10?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T18:05:00+03:00
det \left[\begin{array}{cc}1&1\\2&2\end{array}\right]=2-2=0 \\ (det(A))^{10}=0 \\  \\ c) B=\left[\begin{array}{cc}2&1\\2&3\end{array}\right] \\ B^t=\left[\begin{array}{cc}2&2\\1&3\end{array}\right] \\ B^*=\left[\begin{array}{cc}3&-1\\-2&2\end{array}\right] \\ B^{-1}= \frac{1}{det(B)}*B^*= \frac{1}{4}*B^*=\left[\begin{array}{cc} \frac{3}{4} &\frac{-1}{4}\\\frac{-1}{2}&\frac{1}{2}\end{array}\right]
stai, editez acum ceva.
Si nu inteleg cum sa fac nici:
C) sa se determine inversa matricei B=A+I2 unde I2 = 1 0 sus 0 1 jos
??
ți l-am scris. nu lua în seamă „amp;”