D- cui?
Ac-complement direct: pe cine? ce?
complement indirect: de cine? la ce?
complement de mod: cum? in ce mod? in ce fel?
complement de loc: unde? incotro? de unde?
complement de timp: cand? cat timp? de cand?
complement de agent: de catre cine?
atribut substantival prepozitional: care? ce fel de?
G-ai cui? ale cui? al cui? a cui?
N-subiect: cine?
nume predicativ: cine este? ce este?
apozitie: care?
ti.am dat mai multe
Pe cine?ce?

Răspunsuri

2014-04-29T17:39:37+03:00
"Care' este intrebarea functiei de atribut in cazul acuzativ.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T17:40:59+03:00
Da este adevarat ce zici."Care" este intrebarea acuzativului

2 5 2