Personaje negative si pozitive din povestea Prâslea cel voinic și merele de aur.
Personaje ajutătoare și adversari din poveste.

2
prs neg:zmeii si fratii lui praslea pers poz: praslea,fata imparatului imparatul pers aj:zgripsoroaica,argintarul
Mersiii!!

Răspunsuri

2014-04-29T17:38:33+03:00
Personaje pozitive:Praslea Printesele
personaje negative:frati lui Praslea zmei

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T17:40:12+03:00
personaje pozitive Imparatul,praslea,argintarul,fetele de imparat
personaje negative Frati lui Zmei si Zgripturoaica