Imi puteti da exemple de formule initiale specifice basmului si formule finala specifice basmului?Va rooog!

Initiale-introduc cititorul intr-o lume incerta(nesigura).

Finale-scot cititorul dintr-o lume incerta.

2
Formula Initiala: "Amu cica era odata..."
Formula Finala: "Si a tinut veselia ani intregi, si acum mai tine inca; cine se duce acolo be si mananca, iar cine nu, se uita si rabda
Sper ca te-am ajutat....
multumesc!

Răspunsuri

2014-04-29T17:28:31+03:00
A fost odata ca niciodata.... -  initiala
Si-am terminat povestea asa... -  finala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T17:29:19+03:00
De introducere: A fost odata ca niciodata, ca de nu ar fi nu s-ar mai povesti De mijloc: Si calatori sapte mari si sapte tari De incheiere: Si-am incalecat pe-o sa, si v-am zis povestea asa, si am incalecat pe-o capsuna, etc.
Sper ca te-am ajutat bafta ;)
multumesc!
nu e de mijloc e de mediane.
Da in fine :)