Scrie expresiile printr.un exercițiu apoi calculează
Suma dintre catul numerelor 36 si 9 si produsul numerelor 18 si 9.
Diferenta dintre produsul si catul numerelor 56 si 4 .
Suma dintre produsul numerelor 101 si 4 si catul numerelor 303 si 3.
Diferența dintre catul numerelor 68 si 4 si catul numerelor 96 si 3.
Suma dintre produsul numerelor 37 si 5 si sfertul numărului 480

2
Daca vrei sa ti se rezolve cat mai repede mai bine mai da puncte. Pentru doar 5 puncte nu cred ca te va ajuta cineva prea curand, mai ales ca e cam mult de scris. Asta e parerea mea
Si cum pot da puncte mai multe. Eu sunt nou pe site si nu prea ma pricep
in stanga de unde aleegi materia

Răspunsuri

2014-01-20T16:45:44+02:00
4+ 162=166
224-13.5=210.5
404+101=505
17-32=-15
185+120=305
Asta e!

Mulțumesc
36:9+18*9=4+162=166; 56*4-56:4= 224-14=210; 101*4+303:3= 404+101=505; 68:4-96:3=17-32=-15; 37*5+480:4=185+120=305
Mulțumesc frumos AndraDobre
Cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-20T16:49:16+02:00
(36:9)+  (18x9)=162   =166
(56x4) -   (56:4)=38
(101X4)+   (303:3)=505
(68:4)-(96:3)=15
(37x5)+  (480:4)=305
Mulțumesc
cu drag
vezi ca e o greseala la al 2-lea rande: in loc de 56-4 trebuia sa fie 56*4 pentru ca iti cere diferenta dintre PRODUS si cat, nu diferenta dintre diferenta si cat
si la penultimul rand e -15