Răspunsuri

2014-04-29T17:23:46+03:00
El merge voiniceste, ca este romaneste
toti se poarta prieteneste, ca este frateste
totul este de fratis, ca este ieptis
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T17:26:05+03:00
Noi cantam romaneste,urcam dealul voiniceste                                                              ne iubim prieteneste ,impartim totul frateste                                                                 noi mergem fratis pe drumul pieptis
4 4 4