Răspunsuri

2014-04-29T17:16:12+03:00
Dragul meu copac si anul acesta ai inflorit foarte frumos                                                  -pentru-ca m-ai curata ,tuns si ingrijit cum nu ar fi facut-o alcineva                                  -multumesc copacul meu atat de loial                                                                               -intre noi va fi o prietenie fara sfarsit,zise copacul

5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T17:35:42+03:00
-Buna copacule,buna floricico ,buna catelus!ce mai faceti?
-Uite,bine!Dar tu?
-Am venit de la scoala si ma-m gandit sa va salut
sper ca ti-am dat putina inspiratie!
3 5 3