Completati urmatoarele enunturi:
Carpatii Occidentali sunt cei mai .......... dintre ramurile Carpatilor romanesti.Ei sunt .................... de vai largi,culmile nu mai pastreaza aceeasi continuitate pe care am intalnit-o in celelalte regiuni muntoase.
Carpatii occidentali se intind de la ................,in sud,pana la ................... ,afluent al Crisului Repede,in Nord.
Aceasta ramura muntoasa inchide spre ................. arcul carpatic din tara noastra.
Carpatii Occidentali sunt alcatuiti din roci .......................,formand un adevarat "mozaic".

URGENT!!!!

2

Răspunsuri

2014-04-29T17:09:52+03:00
Vechi                 brazdati              nord                 calcaroare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T17:10:39+03:00
1.scunzi.
2.separati
3.Valea Dunarii;Barcau
4.apus
5.sedimentare,cristaline,magmatice
1 5 1