Microbuzul scolar parcurge de doua ori pe zi distanta dintre doua localitati. afla ce distanta este intre cele doua localitati, daca dimineata kilometrajulde la bordul microbuzului indica 135 813 km , iar seara 135 855 km.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T16:43:52+03:00
2014-04-29T16:48:35+03:00
Din datele problemei, autobuzul a parcurs în acea zi distanța de 135855km-135813km=42km, dar autobuzul parcurge de două ori pe zi distanța dintre cele două localități. Rezultă că distanța dintre cele două localități este egală cu d=42km:2=24km
4 5 4