Intr-un tarc sunt 20 de oi albe si 13 oi negre.In exteriorul tarcului pasc 12 oi albe si 18oi negre. Cate oi albe sunt? Dar negre? Formulati alte intrebari la care sa raspundeti folosind datele din problema.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T15:56:19+03:00
32 de oi albe si 31 de oi negre
te intereseaza sa formulezi intrebari?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cu cat sunt mai mare oile albe decat cele negre? Cate oi sunt in total in tarc? Dar in exteriorul lui?
Comentariul a fost şters
2014-04-29T15:57:05+03:00
Oi albe=20+12=32
oi negre=13+18=31
Cate oi sunt in total?
Care oi sunt mai multe?
Comentariul a fost şters
da
Comentariul a fost şters