Trei bucati de cablu au impreuna 37 654 metri. Primele doua bucati la un loc au 23 940 metri, iar ultimele doua 34 562 metri.
Cati metri de cablu are fiecare bucata ???

2
a+b+c=37 654
a+b+c=37654
a=prima bucata, b= a2-a bucata, c= a 3-a bucata a+b+c =37654, a+b= 23940, b+c =34562 de unde b =23940-a, c= 34562-b adica c= 34562-23940+a adica c=10622+a. inlocuiesti b si c in prima egalitate si rezulta a+23940-a+10622+a=37654; rezulta a =3092, b = 20848, c = 13714
a+b=23940=> a=23940-b; b+c=34562=>c=34562-b; 23940-b+b+34562-b=37654 <=> 58502 - b= 37654=> b=58502-37654 = 20848; a= 23940- 20848= 3092; c=34562-20848=13714
multumesc deci am gresit eu pentru ca am pus la a=13 714 cand este 3092 multumiri pentru toti

Răspunsuri

2014-01-20T16:16:12+02:00
Este problema cu x asa ?? 

a+b+c=37654, a+b=23940, b+c=34562, a=? b=?,c=? 23940+c=37654, c=37654-23940=13714, b=34562-13714=20848, a+20848+13714=37654, a+34562=37654 , a=37654-34562=3092, 3092+20848+13714=37654m
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T16:22:35+02:00