Am nevoie de niste propozitii pentru fratele meu (este in clasa a 2-a)
Alcatuieste enunturi folosind cuvintele:palarioara,neaua,dormitoare,roua,fioroasa,roade,negricioasa,scortisoara,toate

2
Fioroasa lupoaică îşi apără puii.
Câinele roade osul.
Stânca negricioasă este mare.
Am pus şi puţină scorţişoară în prăjitură.
Toate fetele merg acasă.

Răspunsuri

2014-04-29T15:18:05+03:00
Palarioara papusii este rosie.
Neaua este pufoasa.
Noi avem doua dormitoare.
Roua diminetii s-a uscat cand a iesit soarele.
Pisica fioroasa a vecinei m-a zgariat
Ea isi roade unghiile.
Fata colegei mele este negricioasa.
Prajitura mea preferata este  cu scortisoara.
Mie imi plac de fapt toate prajiturile.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T15:25:46+03:00
Palarioara fetitei mele e de culoare roz.     Neaua ce s-a asezat e impecabila.    Apartamentul meu are trei dormitoare.        In aceasta dimineata s-a lasat roua.   Fata vrajitoarei din poveste este fioroasa.   Veverita din parc roade alune.       Nepotica mea e putin negricioasa.          La placinta cu mere ,mama pune scortisoara.        Imi plac toate jocurile de pe calculator.
1 5 1