Răspunsuri

2014-01-20T16:07:33+02:00
Poti poti face portretul lui sau poti sa-l desenezi in timpul unei aventuri .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T16:08:47+02:00
In primul rand ai putea incerca sa-i faci portretul , e greu dar cine stie poate iti iese , ai putea sa faci un desen in care e noapte si e furtună care s-ar potrivi operei sale : ` o noapte furtunoasă ` . Ai putea sa faci o scrisoare pe jos, se potriveste cu schita :  ` O scrisoare pierdută ` . Ai putea sa faci doi copii care isi fac farse, se potriveste cu opera : '' 1 Aprilie '' , ai putea sa faci o multime de alte lucruri .
1 5 1