Răspunsuri

2014-04-29T14:19:43+03:00
Orasul era supraaglomerat la ora 12.
Cabinetul de informatica de la scoala noastra este supra dotat cu tot ce este nevoie.
Hong-Kong este un oras supra populat.
Eu si sora mea dormim intr-un pat supraetajat.
Orasul este supraaglonerat intre orele 12-15 .
Einstein a fost un supradotat. Los Angeles este un oras suprapopulat.
In China sunt cladiri supraetajate
In China sunt multe cladiri supraetajate
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-29T14:22:32+03:00
In perioada sarbatorilor magazinul este supraaglomerat .
Inca din copilarie Einstein a fost un supradotat .
Cairo este un oras suprapopulat . 
Mama mi-a cumparat un pat supraetajat .
3 5 3