Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-29T12:12:05+03:00
 In niciun caz inainte cu doua-trei zile nu mai e cazul sa mai citesti ceva "adica sa ingrasi porcul in ajun". Daca ai invatat organizat chiar nu mai e nevoie sa te stresezi in ultimile zile.

- Plimba-te, relaxeaza-te, iesi cu prietenii

- Barfeste - te va ajuta foarte mult sa eviti gandurile negative legate de "daca pic ce ma fac?"

- Dormi 9-10 ore/noapte. Nu cred ca iti doresti sa adormi in sala de examen

- Spune-ti permanent ca esti cel mai bun si ca lucrarea ta il va impresiona pe cel ce o va citi

- Cand ai vazut subiectele e posibil sa ti se para ca nu mai stii nimic. Nu te panica!

- Citeste-le pe toate si decide ce scrii mai intai ce stii cel mai bine nu ce crezi ca e cel mai greu sau mai mult de scris

- Fa-ti o lista pe ciorna cu titlul, subiectele si dupa ce finalizezi cate unul taie-l de pe lista. Te va ajuta sa vezi cum le termini incet si sigur.

- Ia cu tine un pix care sa fie inscriptionat cat mai mult. Daca ai un blocaj si nu iti mai amintesti ce trebuie sa scrii, incepe sa citesti de pe acel pix si vei vedea ca iti vei aminti treptat informatiile pe care le-ai invatat.

- Controleaza timpul. Nu lasa timpul sa te domine.
Multumes pentru sfaturi ...
Ai un raspuns f ingenios... Sigur vei primi punctele pt cel mai bun
Multumesc <3
2014-04-29T12:18:53+03:00
Cand repeti incearca sa asculti muzica ta preferata,iar dupa iesi si relaxeaza-te,iar seara pune-ti cartile sub perna.
sa iti pui cartile sub perna?:)))))) .app cand repeti si asculti muzica in acelasi timp e total gresit, ascultand si colo si colo...ala nu e invatat...poti asculta dupa ce ai invatat caci daca asculti inainte sa inveti, o sa fredonezi in gand versurile si te va impiedica sa inveti..ceao=3