Răspunsuri

2014-04-29T10:57:58+03:00
Ceasul zdrang!pe jos.(cade)
Jucaria poc! pe podea.(cade)
Uite ia!o palma.(ii da)-nu cred ca e bn nu stiu
Jucarie na!  la cos.(o aruca)-nu cred ca e bn.
la ultimele 2 nu prea stiu.
La ultima cred ca era "Na bataie" .Ms oricum pt celelalte :***
Cred ca asa era.Nu ai pentru ce!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T11:06:20+03:00


telefonul zdrang pe ciment.

creanga poc din copac.

lupta ia incepe.

mingea na la poarta.