Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T10:29:37+03:00
Constuiesti inaltimea AD, si iti da masura unghiului A=30 de grade
Rezulta ca BD=6(teorema unghiului de 30 de grade)

AD=6 radical din 3(tot prin teorema unghiului de 30 de grade sau prin a Lui Pitagora)

DC=108/6(teorema inaltimii) =18
BC=24

AC=108+324=432=12 radical din 3
Aria =c1 ori cateta2=72 radical din 3
P=36+12 radical din 3=12(3+ radical din 3)

1 5 1
2014-04-29T10:31:01+03:00

m(b)=60 grade(1)

m(a)=90 grade(2)

(1),(2)=>m(C)=30 grade=>2AB=BC=>BC=24

m(A)=90 grade =>teorema lui pitagora ca: AC la patrat = BC la patrat - AB la patrat=576-144=432=>ac =radical din 432

ACUM ADUNI 12+24+RADICAL DIN 432 SI AFLI PERIMETRUL

1 5 1