Răspunsuri

2014-04-29T10:14:29+03:00
Afara este iarna brrr ce frib mia inghetat miinile .ionela se dadea cu sania si cind bus a cazut jos plingind sa dus acasa si nu a mai esit la sanius.afaca cadeau fulgii pic pic .o zi de iarna ne uitat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T10:17:10+03:00
-Buna,Maria!
-Buna,Alexandra!
-Iata,ce colier am.
-Oooo!ce frumos e.
Chiar atunci un baiat trece pe acolo si ii ia colierul Mariei.
-E vai si amar de noi!
-Hai sa mergem acasa sa le spunem parintilor!
-Of,oh,of!
interjectii:iata,ooo,amar,hai,of,oh.
sper sa fie bine.