Răspunsuri

2014-04-29T09:45:02+03:00
Vara este cel mai frumos  anotimp.
Poimaine este 1 mai.
Privelistea aceea este incantatoare.
Drumul este poleit cu asfalt.
Dansa este o persoana de incredere.
Testul acesta este usor.
Maine este o zi insorita.
Danut este fratele meu.
Mama sa este de treaba.
Eu sunt bun la romana.

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T11:04:23+03:00


viata este foarte frumoasa.

am ajuns doctor dupa multe studii.

iubirea este dificila.

Alexia era tare draguta inainte.

mama mea a devenit profesoara.

exercitiul este corect.

colegul meu pare destept si inteligent.

ideea a fost creativa si ne-a ajutat mult.

marian a iesit invatator  asa cum si-a dorit.

viata nu este usoara.


2 5 2