Răspunsuri

2014-04-29T08:53:03+03:00
Mama sa a mers la cumparaturi.
De Craiun vom merge pe la prietenii nostri.
Fata aceea,frumoasa,se duce la fratele ei.
Guvernul a dat o lege noua.
Familia sa a plecat in drumetie pe munte.
Soarele straluceste pe cerul senin.
Aceea s-a mutat cu o banca mai in fata.
Compunerea ei m-a impresionat din suflet.
Bogdan va sta cu mine in banca.
Tu nu vei mai pleca de langa mine!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T08:55:00+03:00
1.eu ma duc la magazin
2.eu citesc o carte
3.mananc fructe
4.ascult muzica
5.merg cu mama undeva
6.invat la limba romana
7.fac exercitiile la matematica
8. cant o melodie frumoasa
9.o ascult pe bunica
10.ma imbrac in rochia mea preferata