Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T09:06:50+03:00
Animalul meu preferat este cainele.Pot sa spun ca iubesc toti catelusii,dar cel mai mult il iubesc pe Rex,catelul meu.El are doi ani,iar parintii mi l-au facut cadou de ziua mea.
Eu m-am atasat foarte mult de el si pot sa spun ca este cel mai bun prieten al omului.Catelului meu ii place foarte mult sa alerge,sa se joace si sa fie aalintat.De asemenea este foarte inteligent.Chiar daca are numai doi ani el asculta de comenzile mele.Sunt foarte fericit ca il am fiindca ma inveseleste de fiecare data cand sunt trist.
Chiar daca nu vorbeste eu stiu ca si el ma iubeste,iar el stie ca si eu il iubesc.
152 4 152
2014-04-29T09:07:49+03:00
~Dimineata , in jur de ora 9:30 imi hranesc catelul pe nume Rex , il scot la plimbare , nu mai putin de doua ore si dupa aceea imi fac temele , el dormind langa mine .
Dupa-amiaza mergem din nou la plimbare dar de data aceasta schimbam locatia .Am foarte mare grija de acest catel care face si el parte familia mea. Il iubesc si nu il voi lasa niciodata pe strazi asa cum fac alte persoane neglijente. 
55 4 55