Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-29T08:25:50+03:00
    fabula este o specie a genului epic  in versuri sau in proza in care sunt satirizate defecte umane cu ajutorul unor personaje cu scopul de a le indrepta.
   dupa parerea mea opera literara  'toporul si padurea ' de .... ilustreaza pe deplin  trasaturile fabulei .
    in primul rand textul este structurat in doua parti : intamplarea propriu -zisa si morala 
acum povestesti  fabula .
    fiind o creatie epica actiunea este plasata in timp .. si spatiu .. 
    pe de alta parte , dialogul folosit ca mod de expunere  ofera textului caracter de sceneta , iar actiuni un ritm alert , voios .
    de asemenea prin fabula autorul satirizeaza  defecte omenesti cu scopul de a le indrepta .
     acum povestesti un pic despre fiecare personaj .
      in concluzie opera literara ' padurea si toporul ' de .... (autorul) este o fabula .
        sper ca te-am ajutat .

22 3 22
bv......
felicitari.... nu ai dat un rasp. praf ca cel de mai sus. _______|________
ms
:)
2014-04-29T11:12:25+03:00
Eu iti dau cel mai bun sait eu am luat 10 la scoala saitul este Zinaida Strinu
nu ai voie cu site-uri......
Dc vrei 10ia site-ul
mdeah...
da-l... pls
am luat mereu 9