Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T23:17:55+03:00
Sin(x+y+z)=sin x*cos y*cos z + cos x*sin y*cos z+ cos x*cos y*sin z- sin x *sin y*sin z
7 5 7
2014-04-28T23:18:51+03:00
O poti obtine, folosind de doua ori formula pentru sin(a+b) si cos(a+b), cam asa:

sin(x+y+z)=sin[(x+y)+z]=sin(x+y)cosz+sinz cos(x+y)=
=(sinx cosy+siny cosx)cosz+sinz(cosx cosy-sinx siny)  si eventual, daca vrei,  mai desfaci si parantezele.

Mai este o varianta: cauti pe net (sau intr-o carte), cum a facut Miky si scrii formula. NIMENI nu retine o asa formula pe de rost! Si nu merita!
2 5 2