Am o intrebare pentru clasa a 8-a ati dat la chimie zilele astea un test legat de carbon si oxigen iar la ultima problema ati avut ceva cu impuritati daca da va rog detaliati-mi si mie ce exercitii au fost

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-11T12:37:51+02:00
Buna!!! nu toti profesorii fac testele la fel.... de ex: profa mea ne da exercitii care ii vin in minte la test...
2 5 2
2013-12-11T20:34:05+02:00
Da am dat test la chimie si te va pune sa scri proprietatile fizice ale carbonului sau oxigenului,sa calculezi puritatea oxigenului din CO2 ars ramane C=? si O=? si calcule chimice adica de recunoscul elemente si formule.