Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T22:58:33+03:00
X primul sac
y al doilea sac
x-28=y+28
x=y+28+28=y+56
diferenta dintre cei doi saci este x-y=y+56-y=56
La inceput, in primul sac au fost mai mult cu 56kg decat in al doilea sac
2 4 2
2014-04-28T23:12:19+03:00
1. Am luat -28Kg din primul sac
2. In sacul 2 acum avem 28 de Kg
3. Cantitatile sunt egale ! minunat 1 sac = 28kg si in sacul 2 = 28Kg
4. Acum pune la loc faina din sacul 2 in sacul 1  = 28+28kg = 56Kg
5. Inainte de mutare sacu 1 = 56Kg sacul 2 = 0Kg
1 4 1