Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T22:57:13+03:00
Etiopia se afla intre frumusetea naturii si semnele de saracie, unde lacurile, muntii si animalele salbatice concureaza cu cei saraci si infometati pentru atentie. De obicei, Etiopia este trecuta cu vederea de traseele turistice, insa atractiile unice ale tarii incep sa fie apreciate, iar cea mai veche natiune independenta din Africa isi intampina vizitatorii cu un mozaic de etnii, o istorie mandra si o abundenta de peisaje uluitoare. 
4 5 4
2014-04-28T23:07:19+03:00
Etiopia este una din tarile care m-au fascinat… Este o tara de o diversitate extraordinara – de la zonele aride locuite de populatii care isi urmeaza neabatut traditiile ancestrale pana la nordul care practica un crestinism ortodox cu puternice influente islamice si evreiesti, Etiopia este un mozaic de trairi, de experiente, de descoperiri.

4 5 4